FLIR-systemen en ANSYS versnellen Thermal Camera Machine Learning voor veiliger auto’s

FLIR integreert een thermische sensor in de toonaangevende rijsimulator van ANSYS voor het modelleren, testen en valideren van thermische beeldvorming voor autonome voertuigontwikkeling

Ansys and FLIR announced a collaboration to integrate a thermal sensor into ANSYS’ leading-edge driving simulator to model, test, and validate thermal camera designs within an ultra-realistic virtual world. Real-time thermal camera simulation allows developers to test automatic emergency braking systems and autonomous vehicles. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) en ANSYS (NASDAQ: ANSS) werken samen om superieure gevarendetectiemogelijkheden te bieden voor geassisteerd rijden en autonome voertuigen (AV’s) – waardoor autofabrikanten ongekende prestaties om ongekende voertuigveiligheid te leveren. Door deze samenwerking zal FLIR een volledig op fysica gebaseerde thermische sensor integreren in de toonaangevende rijsimulator van ANSYS voor het modelleren, testen en valideren van thermische cameraontwerpen in een ultra-realistische virtuele wereld. De nieuwe oplossing verkort de ontwikkeltijd van de original equipment manufacturers’ (OEM) door de plaatsing van de thermische camera te optimaliseren voor gebruik met hulpmiddelen zoals automatic emergency braking (AEB), voetgangersdetectie en in toekomstige AV’s.

Contatto per i media:
Tim McDowd
Tim.McDowd@flir.com

Relazioni con gli investitori:
Lasse Glassen
Addo Investor Relations
Telefono: 424-238-6249
Email: lglassen@addoir.com

Contatto per i media:
Tim McDowd
Tim.McDowd@flir.com

Relazioni con gli investitori: