ExaGrid rapporteert recordboekingen en inkomsten voor Q4-2019 en boekjaar 2019

Dubbelcijferige groei toegeschreven aan een scherpe focus op strategische allianties, reseller partnerships en wereldwijde bedrijfsverkopen

MARLBOROUGH, Massachusetts--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up met gegevensontdubbeling, heeft vandaag recordboekingen en inkomsten voor Q4-2019 eindigend in december en een recordjaar 2019 aangekondigd. ExaGrid had aanzienlijke groei in Amerika, Latijns-Amerika, EMEA en APAC.

“Dit was ons beste kwartaal en fiscaal jaar voor boekingen en inkomsten tot nu toe,” aldus Bill Andrews, CEO en President van ExaGrid. “We hebben meer dan 100 nieuwe klanten toegevoegd met een recordaantal nieuwe klantbestellingen met zes cijfers. We hebben een groei met dubbele cijfers gerealiseerd in hetzelfde kwartaal een jaar geleden. ExaGrid richt zich op organisaties die honderden terabytes moeten opslaan in petabytes aan back-upgegevens. ”

Media Contact:
Stacey Foster