AerSale Component Solutions ontvangen FAA-goedkeuring voor revisie van landingsgestellen

AerSale Component Solutions Receives FAA Approval to Overhaul Landing Gear (Photo: Business Wire)

CORAL GABLES, Fl.--()--AerSale Component Solutions, een divisie van AerSale®, Inc., kondigde vandaag aan dat het de goedkeuring heeft gekregen van de Federal Aviation Administration (FAA) om het landingsgestel van de Boeing 737, 757 en 767-serie te reviseren. De goedkeuring van de FAA voor de revisie voor de Airbus A320 vliegtuigen wordt de komende maanden verwacht.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20200106005901/en/

We zijn toegewijd om onze klanten te voorzien van een volledig pakket van producten en diensten, en FAA goedkeuring voor het reviseren van landingsgestel dat wordt gebruikt in zeer populaire commerciële vliegtuigen is nog een ander voorbeeld van het brede scala aan geïntegreerde vliegtuigoplossingen en technische mogelijkheden die we bieden,” zei Nicolas Finazzo, voorzitter en CEO van AerSale. “Ons doel is om onze klanten een handige, kosteneffectieve en hoogwaardige one-stop-shop te bieden om aan hun behoeften te voldoen.”

Lyndelle Nieuwkerk
Telephone: (305) 764-3200