Mobidiag stelt extra financiering van Business Finland veilig voor snelle diagnostische sepsis-test

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd., een omzet genererend, moleculair diagnostisch bedrijf met complementaire platforms die antimicrobiële resistentie en andere gebieden van onvervulde diagnostische behoeften aanpakken, kondigt vandaag aan dat het EUR 1,5 miljoen (~ $ 1,65 miljoen) heeft gekregen als aanvullende financiering van Business Finland (voorheen Tekes) voor de verdere ontwikkeling van een snelle diagnostische test voor sepsis met behulp van het Novodiag-platform van Mobidiag. Deze aanvullende financiering is verkregen als gevolg van de sterke vooruitgang in de ontwikkeling van de test en de voltooiing van belangrijke mijlpalen door Mobidiag sinds de toekenning van de eerste subsidie in mei 2018. De nieuwe financiering brengt de totale lening op EUR 3 miljoen (~ $ 3,3 miljoen).

Johanna Sarapää, Marketing Communications
+358 10 2054 771