MYPINPAD behaalt PCI SSC SPOC-goedkeuring voor IOS-apparaten

Wereldwijd bereik van smartphones en tablets ingesteld om het aantal acceptatiepunten voor betalingen uit te breiden

LONDEN--()--MYPINPAD (“MPP”), de wereldleider in veilige persoonlijke authenticatie voor betalingsoplossingen, heeft de Payment Card Industry (PCI) Security Standards Council-certificering behaald voor zijn PIN-invoer op iOS-software op een commerciële kant-en-klare (SPoC) oplossing.

Het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde fintech-bedrijf is een van de eerste ter wereld die certificering heeft bereikt voor zijn innovatieve PIN on Mobile-oplossing (“MPP mPOS”), geëvalueerd door Brightsight. Met deze oplossing kunnen dagelijkse smartphones en tablets traditionele POS-terminals en PIN-invoer mPOS-apparaten vervangen .

Becky Sales
becky@skyparlour.com