GA-ASI sluit succesvolle reeks MQ-9-demonstraties in Griekenland af

Europese landen zien maritieme bewaking en Detect and Avoid capaciteiten

“We were honored to have the HAF’s and the HCG’s support for these flight demonstrations with our MQ-9,” said Linden Blue, CEO, GA-ASI. (Photo: Business Wire)

SAN DIEGO--()--General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) heeft op 19 december 2019 een reeks vliegdemonstraties afgesloten met behulp van zijn MQ-9 Guardian Remotely Piloten Aircraft System (RPAS). De demonstraties toonden de maritieme bewakingscapaciteiten van de MQ-9 en het door GA-ASI ontwikkelde Detect and Avoid (DAA)-systeem voor verkeersconflicten in het civiele luchtruim. De vluchten werden gesponsord door deHellenic Air Force (HAF) en de Hellenic Coast Guard (HCG) en opgevoerd vanaf de vliegbasis Larissa in Griekenland. De vluchten werden uitgevoerd voor een publiek van Europese militaire en civiele vertegenwoordigers.

Steven Henden
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
ASI-MediaRelations@ga-asi.com

Steven Henden
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
ASI-MediaRelations@ga-asi.com