Newmont vernieuwt merk als bedrijf kijkt naar volgende 100 jaar superieure prestaties, waardecreatie en duurzaam leiderschap

DENVER--()--Newmont Corporation (NYSE: NEM, TSX: NGT) (Newmont of de Company) heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf zijn merk, naam en logo heeft vernieuwd om zijn sterke en stabiele basis te weerspiegelen na twee historische transacties in 2019. Het vernieuwde merk van het bedrijf wordt onthuld wanneer Newmont zijn honderdste verjaardag ingaat in mei 2020 en begint aan zijn volgende eeuw van superieure prestaties, waardecreatie en leiderschap op het gebied van duurzaamheid op 2 mei 2021.

“We hebben met succes twee historische transacties afgerond in 2019, die Newmont hebben getransformeerd tot een echt internationale organisatie met een ongeëvenaarde portefeuille van activa en vooruitzichten in vooraanstaande rechtsgebieden over de hele wereld”, aldus Tom Palmer, President en Chief Executive Officer. “Zoals dit bedrijf in het verleden al vele malen heeft gedaan, heeft Newmont aangetoond in staat te zijn zich aan te passen aan verandering, wat echt een kenmerk is van ons succes in de afgelopen 100 jaar. Het updaten van ons merk is een natuurlijke stap als we de komende 100 jaar naderen in de lange en trotse erfenis van Newmont van operationele discipline, winstgevende groei, milieubeheer en de ontwikkeling van het beste talent van de branche.”

Omar Jabara
303-837-5114