Terranet presenteert eerste serieuze Lidar-alternatief op CES

LUND, Zweden--()--Terranet zal volgende week op CES 2020 VoxelFlow demonstreren – een 3D-technologie voor bewegingsperceptie die objecten veel nauwkeuriger en exponentieel sneller dan Lidar kan detecteren en classificeren. De demo van Terranet komt op het juiste moment, aangezien Elon Musk, CEO van Tesla, afgelopen april de pers schokte met zijn opmerkingen: “Lidar is een dwaas. Iedereen die op Lidar vertrouwt, is gedoemd. Gedoemd! ”In een gewaagde stap is het Zweedse hoofdkantoor van Terranet van plan om Musk’s beweringen te ondersteunen dat Lidar slechts een gevaarlijke snelkoppeling is naar beeldherkenning – een gevaarlijke afhankelijkheid als dat is wat de beloofde volledig autonome auto’s van de toekomst zullen blijven gebruiken.

Terranet
Christina Björnström, +1-818-672-6954