Ambarella maakt kunstmatige intelligentie mogelijk op een groot aantal aangesloten camera’s met behulp van Amazon SageMaker Neo

Ambarella werkt samen met AWS aan machine-learning met één klik voor geavanceerde toepassingen

Ambarella and Amazon Web Services (AWS) collaborate on single-click machine learning for edge applications and announce joint customer VIVOTEK. (Graphic: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Ambarella, Inc. (Nasdaq: AMBA), een siliciumbedrijf met kunstmatige intelligentie (AI) visie, kondigde vandaag aan dat Ambarella en Amazon Web Services, Inc. (AWS) klanten nu Amazon SageMaker Neo kunnen gebruiken om de modellen voor machinaal leren (ML) eenmalig te trainen en te laten draaien op elk apparaat dat is uitgerust met een Ambarella CVflow®-aangedreven AI-visiesysteem op chip (SoC).

Tot nu toe moesten ontwikkelaars handmatig ML-modellen optimaliseren voor apparaten die gebaseerd waren op Ambarella AI vision SoCs. Deze stap kon aanzienlijke vertragingen en fouten in het applicatieontwikkelingsproces met zich meebrengen. Ambarella en AWS werkten samen om het proces te vereenvoudigen door de Ambarella toolchain te integreren met de Amazon SageMaker Neo cloud service. Ontwikkelaars kunnen nu eenvoudigweg hun getrainde modellen naar Amazon SageMaker Neo brengen en het model automatisch optimaliseren voor Ambarella CVflow-aangedreven SoC’s.

Ambarella Contact: http://www.ambarella.com/about/contact/inquiries
Media Contact: Molly McCarthy, Valley Public Relations, mmcarthy@ambarella.com
Investor Relations Contact: Louis Gerhardy, Ambarella, lgerhardy@ambarella.com, (408) 636-2310

Ambarella Contact: http://www.ambarella.com/about/contact/inquiries