Nel Hydrogen presenteert on-demand groene waterstof webinar

OSLO, Noorwegen--()--Nel Hydrogen ‘s werelds grootste en meest ervaren waterelektrolyseermaatschappij werkte samen met Chemical Engineering Magazine om een ​​live webinar te maken, Electrolysis Hydrogen Will Revolutionize Hydrogen Availability and Benefits ligt de voordelen en de economische voordelen van groene waterstof voor duurzame energieopslag en industriële opslag processen toe. Het webinar werd oorspronkelijk gepresenteerd door David Wolff van Nel Hydrogen op 19 november op het live webinar-platform van Chemical Engineering. Vanwege de hoge prestaties van het webinar geeft Nel Hydrogen het webinar vrij aan het grote publiek.

Geïnteresseerde partijen kunnen de on-demand webinar hier bekijken:

http://ww2.protononsite.com/BW/CEODWC. “Het live webinar genereerde recordregistratie en aanwezigheid voor Nel en was een van de meest succesvolle webinars die Chemical Engineering heeft georganiseerd. We denken dat het groene waterstofonderwerp echt resoneert met het lezerspubliek van de publicatie. ”Zegt Christopher Van Name, directeur Corporate Marketing bij Nel Hydrogen.

Jon André Løkke, CEO, +47 907 44 949
Bjørn Simonsen, VP Market Development & Public Relations, +47 971 79 821