L&T Technology Services bekroond Multi-Million-Dollar EPCM-project in Europa

BENGALURU, India--()--L&T Technology Services Limited (BSE: 540115, NSE: LTTS), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van engineering voor pure play, won een project van meerdere miljoenen dollars van een van ‘s werelds beste plastics, chemicaliën en raffinage van fabrikanten, voor het leveren van het volledige spectrum van Engineering, Procurement en Construction Management (EPCM) -diensten voor de uitbreiding van een bestaande site in Europa.

Met meer dan tien jaar ervaring op het gebied van engineering, productie en constructie helpt LTTS klanten bij het bereiken van operationele uitmuntendheid en het maximaliseren van de efficiëntie door het leveren van een compleet dienstenpakket voor engineering, inkoop en constructiebeheer.

Aniruddha Basu
L&T Technology Services Limited