De bedrijven van Estée Lauder voltooien de overname van Dr. Jart +

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE: EL) heeft vandaag aangekondigd dat het de overname van Have & Be Co. Ltd., het in Seoul gevestigde, wereldwijde huidverzorgingsbedrijf achter Dr. Jart + en verzorgingsmerk voor heren Do The Right Thing.

Dr. Jart + werd in 2005 opgericht door ChinWook Lee in Seoel, Zuid-Korea en is een snelgroeiend, wereldwijd huidverzorgingsmerk dat wordt aangestuurd door geavanceerde innovatie die een breed scala aan hoogwaardige huidverzorgingsproducten biedt. Met een unieke combinatie van dermatologische wetenschap en kunst – zoals wordt weerspiegeld in de merknaam, die is geïnspireerd door de uitdrukking “Doctor Joins Art” – spreekt Dr. Jart + een breed scala aan consumenten aan en heeft een toegewijde aanhang onder millennials in Azië en de Verenigde Staten.

Investor Relations:
Rainey Mancini