Arkphire neemt Trilogy Technologies Group over in eerste belangrijke schaalconsolidatie voor Ierse IT-servicesector

Nieuwe uitgebreide groep creëert grootste en snelst groeiende Ierse IT-managed services bedrijf

DUBLIN--()--Arkphire, een bedrijf voor IT-inkoop en -diensten, heeft vandaag de overname aangekondigd van Trilogy Technologies, één van de meest toonaangevende onafhankelijke leveranciers van ICT Managed Services in Ierland. De deal markeert de eerste belangrijke stap van aanzienlijke schaal naar consolidatie van de branche in de Ierse ICT Managed Services-sector, aangezien bedrijven uitbestede ondersteuning zoeken om steeds complexere en veeleisende uitdagingen op het gebied van IT-infrastructuur en bedrijfstransformatie aan te gaan. Na deze acquisitie creëert de nieuw uitgebreide groep nu de grootste en snelstgroeiende Ierse IT-inkoop- en IT-managed services-onderneming met gecombineerde inkomsten van bijna € 150 miljoen en 220 werknemers.

Press Contacts:
Frans Van Cauwelaert, WH