Värde-partners overtreffen streefwaarde van bijna $ 2,5 miljard in 13e vlaggenschip fonds

Fonds zoekt wereldwijd naar opportunistische beleggingen in kredieten en activa

MINNEAPOLIS & NEW YORK & LONDEN & SINGAPORE--()--Värde Partners, een toonaangevende wereldwijde alternatieve beleggingsonderneming, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn 13e vlaggenschip, Värde Fund XIII (“het Fonds”), heeft verhoogd met $ 2,47 miljard aan verplichtingen.

Het Fonds heeft zijn doelstelling van $ 2 miljard overtroffen en zal de flexibiliteit hebben om wereldwijd te beleggen in een reeks krediet- en kredietgerelateerde activa in liquide verhandelde kredieten, speciale situaties, onroerend goed en financiële diensten.

“In de afgelopen 26 jaar hebben we een wereldwijd platform gebouwd met de flexibiliteit om aantrekkelijke, naar risico gewogen waarde te zoeken in opportunistische krediet- en activamarkten,” zei George Hicks, mede-oprichter en CEO. “In dit fonds maken we gebruik van onze diepgaande ervaring gedurende vele marktcycli met de flexibiliteit om te investeren in zowel particuliere als liquide markten, over kapitaalstructuren en regio’s heen.”

Värde Partners
Andrea Raphael, Global Head of Communications & Public Affairs