Covetrus kondigt veranderingen in het leiderschap aan, bevestigt opnieuw de financiële richtlijnen voor 2019

Stuart Gleichenhaus om te dienen als interim financieel directeur,, op zoek naar permanente vervanging die momenteel aan de gang is; Dustin Finer benoemd als administratief directeur

PORTLAND, Maine--()--Covetrus™ (NASDAQ: CVET), een wereldleider in gezondheidstechnologie en -diensten voor dieren, heeft vandaag aangekondigd dat Stuart B. Gleichenhaus met ingang van 16 december 2019 is benoemd tot interim financieel directeur. Het bedrijf kondigde ook aan dat Dustin Finer is gepromoveerd tot administratief directeur.

Met ingang van 16 december 2019 zal Christine T. Komola vertrekken als uitvoerend vice-president en financieel directeur van het bedrijf. Komola zal gedurende een periode van een maand een adviserende rol spelen om een soepele overgang te garanderen tijdens het einde van het jaar.

Nicholas Jansen, Investor Relations
nicholas.jansen@covetrus.com | (207) 550-8106