NTT Group lanceert Compliance Management-oplossing met behulp van Robotic Process Automation (RPA)

TOKIO--()--De laatste tijd is er een groeiende vraag naar bedrijven wereldwijd om hun compliance en risicobeheer te versterken. Om onze klanten te helpen bij het beheren van deze vereisten, kan NTT Group, vertegenwoordigd door NTT Advanced Technology Corporation (hierna NTT-AT), Everis Spain S.L.U. (hierna everis) van NTT DATA Corporation, itelligence AG (hierna itelligence) van NTT DATA Corporation kondigt een compliance-managementoplossing aan met behulp van robotic process automation (RPA). Deze oplossing verzamelt en analyseert gegevens van interne HR en compliance op locatie en cloudgebaseerde systemen, ter ondersteuning van klantinitiatieven om de verantwoordelijkheid te versterken en de interne bestuurscontrole te beheersen. De NTT Group is van plan om deze service in het tweede kwartaal van 2020 te gaan aanbieden.

CONTACT for Japanese
NTT Advanced Technology Corporation
URL: https://www.ntt-at.co.jp/inquiry/koho/

CONTACT for Global