Aspect Software kondigt algemene beschikbaarheid van Aspect Workforce Management Solution Powered by Microsoft Azure aan

Microsoft Corp selecteert Aspect Workforce Management op Azure voor zijn 15.000 Agent Contact Center

WESTFORD, Massachusetts--()--Vandaag kondigt Aspect de algemene beschikbaarheid aan van Aspect Workforce Management ™ v19 op Microsoft Azure. Dit is een cruciale stap op de weg van Aspect naar een volledig pakket oplossingen van cloud contact center software oplossingen in een cloud-neutrale implementatie, waardoor bedrijven enterprise-class software kunnen gebruiken op de locatie of cloudomgeving van hun keuze.

“Samen met Microsoft hebben we onze WFM-cloudontwikkeling versneld om v19 volledig ingeschakeld te krijgen in Microsoft Azure”, aldus Patrick Dennis, President en CEO van Aspect. “Dit is een essentiële stap in de strategie van Aspect om bedrijven in staat te stellen controle te houden over hoe applicaties worden geïmplementeerd. Door bedrijven meer keuze te geven en onze best-of-breed software beschikbaar te maken in een cloud-neutrale implementatie, hopen we een betere samenwerking met bedrijven, zoals Microsoft, om te voldoen aan de specifieke behoeften van hun organisatie. ”

Media Contact:
Michael Harris, Aspect Software CMO