CreditLens ™ oplossing ontvangt SOC 2-attestatierapport

NEW YORK--()--Moody's Analytics heeft vandaag aangekondigd dat de software-as-a-service (SaaS) solution van CreditLens een attestrapport heeft ontvangen van het American Institute of Certified Public Accountants (AICPA) System and Organization Controls (SOC 2) . Het SOC 2-rapport beschrijft de beveiliging en beschikbaarheid van klantgegevens in deSaaS solutionvan CreditLens en geeft aan dat het voldoet aan de AICPA-normen voor beveiliging en beschikbaarheid.

Het CreditLens-platform is gebouwd op de nieuwste cloudgebaseerde technologie en helpt bedrijven hun commerciële kredietprocessen digitaal te transformeren om sneller en beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Het vergemakkelijkt procesautomatisering en helpt klanten hun efficiëntie te verbeteren, fouten te verminderen en workflows te stroomlijnen.

GENE KIM
Moody’s Analytics Communications