Cloud4C erkend Microsoft Azure Expert als Managed Service Provider

De erkenning valideert Cloud4C’s end-to-end Cloud Managed Services expertise in het helpen van klanten bij het ontwerpen, het migreren, het bestuur en het optimaliseren van hun Azure investeringen.

SINGAPORE--()--Cloud4C, eenwereldwijde Cloud Managed Services Providerheeft aangekondigd de status van Microsoft Azure Expert Managed Services Provider van Microsoft te hebben bereikt.

Cloud4C is een van de nieuwste Cloud Managed Services Providers wereldwijd die wordt herkend als een Azure Expert MSP. De Azure Expert MSP erkenningspunten een cloud-oplossing provider die aantoonbare expertise en differentiatie in de markt heeft en de mogelijkheden van alle Azure diensten laat zien om klanten te helpen efficiënt door het cloudlandschap te navigeren.

Samuel Varghese | Cloud4C | press@cloud4c.com

Samuel Varghese | Cloud4C | press@cloud4c.com