Mindtech demonstreert oplossingen voor AI-training op CES 2020

LONDEN--()--Mindtech Global Ltd, een in het VK gevestigde start-up, is van 5-9 januari in de CTA® Consumer Electronics Show (CES®) in Las Vegas, exposant in Eureka Park®, stand 51109, tonen hun Chameleon-product voor het trainen van neurale netwerken.

Mindtech bij CES

Mindtech toont demonstraties van ons Chameleon-product, ontworpen voor het maken van de geannoteerde visuele gegevens die nodig zijn om met succes neurale netwerken te trainen en in te zetten om echte problemen op te lossen.

Grote hoeveelheden gelabelde video zijn nodig om neurale netwerken te trainen voor visuele toepassingen; om deze gegevens handmatig vast te leggen en te annoteren, zijn er veel beperkingen, waaronder de benodigde tijd en kosten. Tot op heden betekent dit dat slechts enkele bevoorrechte enkelingen hun op AI gebaseerde oplossingen voor computervisies kunnen ontwikkelen en implementeren of misschien beperkt zijn tot het gebruik van enkele, beperkte openbare datasets.

Neal Leavitt
neal@leavcom.com