Cellestia Biotech AG sluit met succes de financieringsronde van serie B af en haalt in totaal CHF 20 miljoen op

Guido Guidi gekozen tot nieuwe voorzitter van de raad van bestuur en Robert Karsunky verkozen tot nieuwe voorzitter van het auditcomité en lid van de raad van bestuur

BAZEL, Zwitserland--()--
  • Financieringsronde onder leiding van FC Capital, Shanghai; PPF Groep; Partners Investment, Seoul; en aanzienlijke investeringen door bestaande en nieuwe particuliere investeerders.
  • Fondsen zullen worden gebruikt om de operaties te financieren en om de lopende klinische fase I-fase naar fase II te bevorderen.
  • Guido Guidi en Robert Karsunky gekozen in de raad van bestuur van Cellestia.

Cellestia Biotech AG heeft vandaag de sluiting aangekondigd van een Series B-financieringsronde van CHF 20 miljoen. De nieuwe fondsen worden toegevoegd aan de vorige, inclusief CHF 8 miljoen Seed-financiering, CHF 20 miljoen Series A-financiering en CHF 1 miljoen niet-dilutieve onderzoekssubsidies, waardoor het totale door Cellestia tot op heden aangetrokken kapitaal op CHF 49 miljoen (USD 50 miljoen) komt ).

Cellestia Biotech AG
Media Enquiries