Europese lancering van ResistancePlus MG FleXible voor het GeneXpert-systeem

SpeeDx brengt eerste sample to answer Mycoplasma genitalium en macrolideweerstandstest naar Europa

ResistancePlus MG FleXible is now selling in France and the U.K. (to be followed by rest of EU, Australia and New Zealand). This successful collaboration between SpeeDx and Cepheid is the first sample-to-answer test for Mgen and macrolide resistance - exclusively distributed by Cepheid. (Photo: Business Wire)

SYDNEY--()--SpeeDx Pty, Ltd. heeft vandaag de Europese lancering van ResistancePlus® MG FleXible aangekondigd, de eerste sample-to-answer-test voor het detecteren van de seksueel overdraagbare infectie (STI) Mycoplasma genitalium (Mgen) en markers geassocieerd met azithromycine weerstand. Cepheid is de exclusieve distributiepartner van deze test, beschikbaar via het FleXible Cartridge-programma van Cepheid voor het GeneXpert-systeem.

SpeeDx:
Europe, Australia, New Zealand:
Madeline O’Donoghue
madelineo@speedx.com.au

Cepheid:
Darwa Peterson
darwa@cepheid.com
Tel. + 1.408.400.4324

SpeeDx:
Europe, Australia, New Zealand:
Madeline O’Donoghue
madelineo@speedx.com.au