Walton lanceert het U.S. Homebuilder Fund om de stijgende vraag naar woningen te ondersteunen

PHOENIX--()--Walton Global Holdings Ltd. en zijn dochterondernemingen (gezamenlijk Walton), een vastgoedbeleggings- en grondactivabedrijf met US $ 3,8 miljard onder beheer en administratie, heeft zijn eerste Builder Option Land Development Fund (het BOLD Fund) aangekondigd, met een beleggingsdoelstelling om grond te verwerven voor toekomstige verkoop aan huizenbouwers in de Verenigde Staten.

Het BOLD-Fund biedt beleggers de mogelijkheid om deel te nemen aan de huidige groei van de woningbouwmarkt in de VS. Het fonds zal eigenschappen verwerven die worden ge├»dentificeerd door grote Amerikaanse woningbouwers voor residenti├źle ontwikkelingsprojecten op korte termijn via een vooraf bepaalde exitstrategie. Het land zal naar verwachting vervolgens in fasen worden verkocht aan dezelfde bouwers met een aanpasbaar verwijderingsschema en flexibele betalingsopties. BOLD Fund-investeerders zullen naar verwachting jaarlijkse uitkeringen ontvangen wanneer huizen worden ontwikkeld en verkocht door de bouwers.

MEDIA CONTACT:
Jennifer Whittle