Veristat versterkt zijn regelgevende expertise met de overname van Catalyst Regulatory Services

Uitbreiding van het team van regelgevende experts om biofarmaceutische sponsors langs de weg naar marktgoedkeuring te begeleiden

SOUTHBOROUGH, Mass.--()--Veristat, een full-service CRO, kondigde vandaag aan dat het de acquisitie heeft voltooid van Catalyst Regulatory Services, LLC., Een in de VS gevestigd regelgevingsbedrijf. Catalyst biedt uitgebreide regelgevende ondersteuning aan biofarmaceutische bedrijven wanneer zij hun regelgevende toepassingen verkrijgen en behouden langs de weg naar goedkeuring van de markt.

“Met de toevoeging van Catalyst heeft Veristat een superieur team van regelgevende experts verzameld om strategische en operationele regelgevende ondersteuning te bieden tijdens alle fasen van de ontwikkeling van geneesmiddelen, biologische en medische hulpmiddelen”, aldus Patrick Flanagan, Chief Executive Officer bij Veristat. “We blijven ons regelgevingsaanbod uitbreiden en versterken om de groeiende vraag naar onze ervaring en inzichten bij regelgevers te ondersteunen. Onze oplossingen voor regelgeving hebben invloed – alleen in 2018 – hebben Veristat-teams marketingtoepassingen voorbereid voor 12% van de New Molecular Entities (NME’s) die zijn goedgekeurd door de FDA. ”

Veristat Contact:
Gillian Dellacioppa, Marketing Director