CallMiner beveiligt investering van $ 75 miljoen van Goldman Sachs

Met deze financiering kan CallMiner meer organisaties helpen bij het verbeteren van de bedrijfsprestaties, het creëren van een betere klantervaring en grotere merkloyaliteit

WALTHAM, Mass.--()--CallMiner, de toonaangevende leverancier van AI-gestuurde analyse van spraak- en klantinteractie, heeft een investeringsronde van $ 75 miljoen afgesloten bij Goldman Sachs. CallMiner zal de financiering gebruiken om go-to-market plannen te versnellen en case-uitbreiding te gebruiken voor haar toonaangevende analyseplatform, Eureka.

“Klantinformatie is van cruciaal belang voor organisaties om effectief te kunnen concurreren in de huidige omgeving van snelle verandering en digitale vooruitgang. Succes vereist begrip van wat uw klanten en contactcentermedewerkers zeggen, bedoelen en hoe ze zich voelen – en dat inzicht benutten om de manier waarop u werkt en presteert fundamenteel te veranderen, ‘zei Paul Bernard, president en CEO van CallMiner. “We hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop merken en mensen met elkaar omgaan en zaken doen – en het begint allemaal met door de klant aangedreven inzichten en intelligentie. De investering van Goldman Sachs – een vooraanstaande investeerder in technologie – is een belangrijke mijlpaal en we zijn verheugd dat we ze als partner op deze reis hebben. ”

Alexandra Aguiar
Corporate Ink for CallMiner