Indirecte belastingdeskundige Peter Boerhof sluit zich aan bij Vertex

Voormalig wereldwijde directeur van indirecte belastingen zal activiteiten leiden voor kantoor belastingen in Europa

KING OF PRUSSIA, Pa.--()--Vertex, Inc., een toonaangevende leverancier van fiscale technologieoplossingen, kondigde aan dat Peter Boerhof is toegetreden als btw-directeur in Europa. Boerhof treedt was eerder werkzaam voor AkzoNobel, waar hij verantwoordelijk was voor het leiden van de wereldwijde indirecte belastingfunctie. Hij heeft uitgebreide ervaring in internationale transacties, bedrijfsherstructurering, fusie en acquisitie, optimalisatie van belastingprocessen en belastingautomatisering.

Uniek in de fiscale technologie-industrie is dat Vertex’s Chief Tax Office (CTO) inzicht biedt in de impact van belastingregelgeving, beleid, handhaving en opkomende technologietrends op de wereldwijde activiteiten van de belastingdienst. De Vertex CTO-groep bestaat uit voormalige belastingfunctionarissen van verschillende Fortune 500-multinationals, die hun interne expertise op het gebied van belastingen en industrie inzetten voor de ontwikkeling van oplossingen, services en klantinteracties van Vertex.

Tricia Schafer-Petrecz
Vertex, Inc.