PTW International kondigt Orange Rock Studios, hun product- en game-ontwikkelingstak aan

Orange Rock Studios zal de gamerervaring verbeteren door de 25 jaar ervaring van PTW in de branche toe te passen op de volgende generatie apps en games

SAN FRANCISCO--()--Pole to Win International, Ltd. (PTW), de toonaangevende outsourcer van videogames en technische services, heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn product- en game-ontwikkelingstak, Orange Rock Studios. Orange Rock Studios zal het serviceaanbod van PTW verbeteren, een game-branche met een gevestigd en divers dossier van topklanten in meerdere verticale sectoren.

“De tijd om disruptief te zijn is nu”, zegt Deborah Kirkham, CEO van PTW. “Bij Orange Rock bevorderen we toekomstige technologieën om projecten met vindingrijkheid en discipline te verankeren voor generatie Y en Z. Samen met onze klanten voorzien we digitale ervaringen.”

For queries related to Orange Rock, please email pr@orangerock.com

Media: