MoEngage is de hoogste algemeen beoordeelde leverancier in het Gartner “Voice of the Customer” rapport van 2019 voor mobiele marketingplatforms

MoEngage is ook de best beoordeelde leverancier voor Service, Support, Evaluation en Contracting. 90% van de recensenten zegt bereid te zijn om MoEngage aan anderen aan te bevelen.

Gartner Peer Insights VOC Report (Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--MoEngage, een intelligent platform voor klantbetrokkenheid, heeft aangekondigd dat het de hoogste algehele beoordelingen heeft ontvangen in het Gartner Voice of the Customer for Mobile Marketing Platforms Report 2019. Op een schaal van 1 tot 5 heeft het bedrijf de hoogste algemene beoordeling van 4,6 gekregen, van alle leveranciers in het rapport. Het bedrijf heeft ook de hoogste beoordeling van respectievelijk 4,7 en 4,5 gekregen voor klantenondersteuning en contractgemak.

MoEngage | Suraj Dubey | suraj@moengage.com

MoEngage | Suraj Dubey | suraj@moengage.com