Wipro erkend als leider in adviesbureaus voor kunstmatige intelligentie door onafhankelijk onderzoeksbureau

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, is erkend als een “Leider” van het wereldwijde onderzoeks- en adviesbureau Forrester Research Inc. in haar rapport, The Forrester Wave™: AI Consultancies, Q3 2019.

Het bedrijf evalueerde deelnemende bedrijven door ze te onderzoeken, analyseren en scoren op 23 verschillende criteria in drie hoofdcategorieën – huidig ​​aanbod, strategie en aanwezigheid op de markt.

Het rapport benadrukt dat, “Wipro naar de tafel komt met strategische benaderingen en best practices om de juiste interne experts en belanghebbenden in te schakelen, volgens klanten.” Het rapport stelt ook dat Wipro’s “de nadruk op cultuur in het engagement zijn kracht is en zich vertaalt in het helpen ontwikkelen van een eigen AI-cultuur en Centre of Excellence”. ”Bovendien merkt het rapport op dat“ Client case study’s aantonen dat Wipro niet alleen draait om de AI-theorie; zijn ontwikkelaars pakken heel wat basisblokkeringen aan.”

Nisha Chandrasekaran
Wipro Limited