Everest Group erkent L&T Technology Services als ‘leider’ in Automotive Engineering Services

LTTS is gerangschikt als ‘Star Performer’ voor zijn voortgang en marktimpact

BENGALURU, India--()--L&T Technology Services Limited (BSE: 540115, NSE: LTTS), India’s toonaangevende bedrijf voor pure engineering services, is erkend als een ‘leider’ en gerangschikt onder de beste dienstverleners voor Automotive Engineering Services door het advies- en onderzoeksbureau, Everest Group. LTTS is ook erkend als ‘Star Performer’ vanwege zijn opmerkelijke vooruitgang op het gebied van automotive engineering mogelijkheden en het daaruit voortvloeiende marktimpact.

In haar rapport ‘Automotive Engineering Services PEAK Matrix™ Assessment 2019: Convergence of Mobility and Digital ,’heeft Everest Group 22 dienstverleners in de PEAK Matrix™ van Automotive Engineering Services ingedeeld op basis van verschillende parameters zoals marktacceptatie, portfoliomix, geleverde waarde, innovatie & investeringen, leveringsafdruk en visie en strategie.

Aniruddha Basu
L&T Technology Services Limited