Mobidiag-symposium over innovatieve moleculaire diagnostiek wordt voor derde jaar gehouden tijdens de RICAI-jaarvergadering

PARIJS--()--Mobidiag Ltd., een bedrijf voor moleculaire diagnostiek met complementaire platforms voor antimicrobiële resistentie en andere onvervulde diagnostische behoeften, zal een symposium organiseren op de 39e Interdisciplinaire Meeting of Anti-Infectious Chemotherapy (RICAI) -conferentie in Parijs , van 16 tot 17 december.

De RICAI-conferentie is een jaarlijkse bijeenkomst van toonaangevende Franse clinici en microbiologen (parasitologen, virologen, bacteriologen) en innovatieve commerciële bedrijven in diagnostiek.

Mobidiag zal een symposium houden op 16 december van 12u45 tot 13u45, in gesproken Frans. Het symposium toont de geautomatiseerde oplossingen voor moleculaire diagnostiek van het bedrijf, Amplidiag® en Novodiag®, en hun geavanceerde mogelijkheden voor de snelle identificatie van infectieziekten en resistentie tegen antimicrobiële geneesmiddelen. Tijdens het evenement zullen een aantal vooraanstaande clinici gegevens presenteren en hun ervaringen delen met het gebruik van Mobidiag’s oplossingen.

Johanna Sarapää, Marketing Communications
+358 10 2054 771