Hydrogène de France kondigt ‘s werelds eerste fabriek aan voor massaproductie van krachtige brandstofcellen (meer dan 1 MW)

HDF tekent een overeenkomst voor technologieoverdracht met Ballard Power Systems en lanceert zijn fabriek. Het zal de meest strategische steen van de belangrijkste infrastructuur voor waterstofopwekking in de toekomst produceren.

PARIJS--()--Hydrogène de France (HDF) wordt een Frans industrieel bedrijf door de lancering van zijn krachtige brandstofcelproductiefabriek in Bordeaux. Deze fabriek, met een jaarlijkse productiecapaciteit van 50 MW, zal de eerste ter wereld zijn die krachtige PAC’s (groter dan 1 MW) in massa produceert met behulp van PEM (Proton Exchange Membrane) -technologie. De industrialisatie en standaardisatie van deze systemen vermindert hun kosten en verbetert aanzienlijk hun betrouwbaarheid en onderhoud.

Investor and press relations:

- HDF: communication@hdf-energy.com / +33 (0)5 56 77 77 11 11

Agence 914
Salomé EON :
salome@agence914.fr

Investor and press relations:

- HDF: communication@hdf-energy.com / +33 (0)5 56 77 77 11 11

Agence 914