NTT en Microsoft vormen een strategische alliantie om nieuwe digitale oplossingen mogelijk te maken

Satya Nadella, CEO, Microsoft (left), Jun Sawada, CEO, NTT (right) (Photo: Business Wire)

TOKIO & REDMOND, Wash.--()--NTT Corporation (NTT) en Microsoft Corp. hebben vandaag een meerjarige strategische alliantie aangekondigd die gericht is op het leveren van veilige en betrouwbare oplossingen die zakelijke klanten helpen hun digitale transformaties te versnellen. De alliantie brengt de beste ICT-infrastructuur van NTT, beheerde services en cybersecurity-expertise samen met het vertrouwde cloudplatform van Microsoft en AI-technologieën. Belangrijkste initiatieven van de alliantie zijn de oprichting van een Global Digital Fabric, de ontwikkeling van digitale bedrijfsoplossingen op basis van Microsoft Azure en co-innovatie van technologieën van de volgende generatie op het gebied van all-photonics-netwerk en digitale twin computing.

NTT
Tomoka Ito