Visa en wereldwijde partners vergroten de toegang tot grensoverschrijdende betalingen voor consumenten en MKB’s

TransferWise nieuwste om internationale geldoverdrachten in Europa te vereenvoudigen met Visa Direct

(Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--In de huidige verbonden wereld moet het verplaatsen van geld voor consumenten en bedrijven net zo eenvoudig en routineus zijn als het verzenden van een sms-bericht. Maar in veel gevallen vertrouwen consumenten en bedrijven nog steeds op handmatige, papieren processen, hoge kosten en contant geld om geld naar vrienden, families en zakelijke partners te sturen. Via Visa Direct, een realtime push-betalingsoplossing die het afgelopen jaar 2 miljard transacties heeft verwerkt, werkt Visa met partners en klanten over de hele wereld om de kosten in de snelgroeiende ruimte voor geldovermakingen te vereenvoudigen, te digitaliseren en te verlagen.

Visa Inc.
Caylah Novak