Sevan Multi-Site Solutions trekt $ 17,5 miljoen aan investeringen om aanhoudende groei te ondersteunen

ABS Capital Partners aangetrokken door het uitgebreide platform van het bedrijf, unieke relaties en indrukwekkende groeigeschiedenis

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan), een wereldleider op het gebied van data-analyse, enquêtes, ontwerp, programmabeheer en bouwdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat ze een Series A-financieringsronde van $ 17,5 miljoen hebben afgesloten, geleid door ABS Capital Partners, een toonaangevende investeerder in een laat stadium van groei. De financiering zal worden gebruikt om het zakelijke aanbod uit te breiden, nieuwe technologie te ontwikkelen en het bedrijf te versterken om blijvende groei en schaalbaarheid te waarborgen.

Hafsa Mahmood
Manager, Marketing & Communications