GA-ASI begint met demonstratievluchten in Griekenland

Europese landen krijgen uit de eerste hand maritiem toezicht en Detect and Avoid mogelijkheden van GA-ASI RPA te bekijken

GA-ASI's MQ-9 Guardian RPA at the Larissa Air Base in Greece ready to demonstrate maritime surveillance and Detect and Avoid (DAA) capabilities. (Photo: Business Wire)

LARISSA, Griekenland--()--Vandaag begint General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) een reeks demonstratievluchten met zijn MQ-9 Guardian Remotely Piloted Aircraft (RPA). De vluchten, georganiseerd door de Hellenic Air Force (HAF) en opgevoerd vanuit Larissa Air Base in Griekenland, tonen de maritieme bewakingsmogelijkheden van de MQ-9, evenals het door GA-ASI ontwikkelde Detect and Avoid (DAA) -systeem .

Steven Henden
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
ASI-MediaRelations@ga-asi.com

Steven Henden
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
ASI-MediaRelations@ga-asi.com