ExaGrid en Veeam voldoen aan opkomende back-upvereisten voor bedrijfsdatacenters

De integratie van ExaGrid met Veeam zorgt voor een krachtige, kosteneffectieve en gemakkelijk te gebruiken oplossing voor gegevensbeheer

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up, heeft vandaag een nieuw elan aangekondigd voor gemeenschappelijke zakelijke klanten met Veeam® Software, de leider in back-upoplossingen die Cloud Data Management ™ leveren. De gecombineerde oplossing is gericht op opkomende back-upvereisten voor herstel en VM-herstel voor het “just in time” bedrijfsdatacenter. Samen stellen ExaGrid en Veeam zakelijke ondernemingen in staat de totale eigendomskosten (TCO) voor back-up en back-upopslag drastisch te verlagen, inclusief de vermindering van IT-werkbelasting en onderhoudsvereisten, terwijl de prestaties voor back-up- en hersteltijden worden verbeterd.

Media contact:
Stacey Foster