redONE Kiest VNDSDemand BSS-as-a-Service van MDS Global ter ondersteuning van de versnelde regionale uitbreiding

Maleisische MVNO implementeert oplossing die de groei naar Zuidoost-Azië zal ondersteunen

WARRINGTON, Engeland--()--MDS Global Ltd, een toonaangevende BSS-as-a-Service provider, heeft vandaag het netwerk Sdn Bhd (redONE), een Maleisische MVNO, opnieuw aangekondigd als nieuwe klant. redONE heeft de VNOnDemand BSS-as-a-Service-oplossing van MDS Global gekocht.

RedONE is opgericht in 2012 en is de eerste mobiele virtuele netwerkoperator (MVNO) in Maleisië die betaalbare post-paid diensten en een verscheidenheid aan andere concurrerende mobiele abonnementen biedt die traditionele mobiele netwerkoperators meestal niet bieden, inclusief onbeperkt bellen, zelfs met een nulkrediet balans en een papierloos postpaid verkoopplatform. Met behulp van een toonaangevend netwerkinfrastructuur heeft redONE met succes de bedrijfsgroei gestimuleerd in termen van zowel abonnees als inkomsten. Vandaag de dag kunnen meer dan een miljoen van hun klanten genieten van de breedste netwerkdekking in Maleisië en Singapore. Het bedrijf heeft ook ambitieuze plannen om naar Thailand, Vietnam, Indonesië en de Filippijnen te verhuizen.

Martine Naughton
MDS Global