Post Malone en Crocs lanceren vierde samenwerking

Eerste drie samenwerkingen binnen enkele minuten uitverkocht; Terugkeer van Post Malone en Crocs op 10 december met een bijgewerkte versie van de klassieke klomp.

The Post Malone x Crocs Duet Max Clog is an innovative clog silhouette with a unique blue and black urban camo pattern, an exaggerated chunky outsole and pivotable backstraps with adjustable hook and loop closures. This is the fourth collaboration between the duo. (Photo: Business Wire)

NIWOT, Colo.--()--Crocs, Inc. (NASDAQ: CROX), een wereldleider in innovatieve, casual schoenen voor dames, heren en kinderen, heeft vandaag hun nieuwste productsamenwerking aangekondigd met Post Malone, multi-platina artiest. Deze baanbrekende vierde aflevering van de Post Malone x Crocs-samenwerkingsserie bevat de Post Malone x Crocs Duet Max Clog, een innovatief klompsilhouet met een uniek blauw en zwart urban camopatroon, een overdreven dikke buitenzool en draaibare rugbanden met verstelbare haak en lus sluitingen.

Melissa Layton
Crocs, Inc.