Immunocore kondigt de dosering aan van de eerste patiënt met derde ImmTAC® bispecific

IMC-C103C onderzocht in verschillende MAGE-A4 die solide tumoren tot expressie brengen

OXFORDSHIRE, Engeland & CONSHOHOCKEN, Penn. & ROCKVILLE, Md--()--Immunocore Limited, een toonaangevend biotechnologisch bedrijf in T Cell Receptor (TCR), heeft vandaag de start aangekondigd van de eerste klinische proef bij mensen met IMC-C103C het derde bispecifieke, ontwikkeld met behulp van het innovatieve ImmTAC®technology platform van het bedrijf. IMC-C103C is gericht op het bestrijden van tumoren die het eiwit MAGE-A4 (Melanoma-Associated Antigen A4) tot expressie brengen en wordt ontwikkeld in samenwerking met Genentech, een lid van de Roche Group.

De proef (IMC-C103C-101) is bedoeld om de veiligheid en de voorlopige activiteit van IMC-C103C als monotherapie en in combinatie met atezolizumab (Tecentriq®) te bestuderen bij patiënten met MAGE-A4-expressieve kankers.

Immunocore
Debra Nielsen, Head of Communications
T: +1 (610) 368-8602
E: debra.nielsen@immunocore.com