Odaseva kondigt belangrijke verbeteringen aan voor haar Data Governance Platform voor Salesforce-gebruikers

Odaseva verhoogt zijn compliance-automatiseringsapps met verschillende nieuwe regels voor gegevensprivacy buiten GDPR, voegt Salesforce Marketing Cloud-ondersteuning toe en biedt ultrahoge beschikbaarheid voor Salesforce

(Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Odaseva, het bekroonde platform voor compatibiliteit, bescherming en operaties van cloudgegevens voor bedrijven die Salesforce als bedrijfskritische applicatie uitvoeren, heeft vandaag verschillende nieuwe verbeteringen aan zijn platform aangekondigd, waaronder verbeterde compliance-automatiseringstoepassingen als ondersteuning voor de Salesforce Marketing Cloud en Ultra High Availability voor Salesforce.

Alex Mercurio
10Fold Communications