Citi Private Bank geeft Outlook 2020 uit: wereldwijde groei kan het komende jaar standhouden

Citi Private Bank publiceert haar beleggingsthema’s voor 2020

NEW YORK--()--Citi Private Bank heeft vandaag haar Outlook-rapport voor 2020 uitgebracht, getiteld: ‘Positief blijven in een negatieve (rendabele) wereld’. De tweejaarlijkse publicatie biedt diepgaande inzichten in de wereldeconomie en financiële markten voor het komende jaar, en benadrukt belangrijke meerjarige beleggingsthema’s voor klantenportefeuilles.

Het rapport benadrukt de mening van Citi Private Bank dat de wereldwijde economische groei tot 2020 kan voortduren, gezien de verwachtingen dat de bedrijfswinsten in een stevig tempo zullen blijven groeien; wereldwijde aandelen kunnen verder stijgen; en met wereldwijde vastrentende opbrengsten op recorddiepte, verwachten ze dat de sector het nog steeds moeilijk zal hebben in 2020.

Media:
North America: Patricia Tuma