Sisvel verleent een patentlicentie aan Spotify

TURIJN, Italiƫ--()--Sisvel SpA ("Sisvel") en Spotify USA Inc. ("Spotify") hebben vandaag aangekondigd dat zij een vertrouwelijke patentlicentieovereenkomst hebben gesloten waarbij de bedrijven alle hangende en toekomstige geschillen met betrekking tot Sisvel Aanbeveling Motoroctrooien hebben opgelost. Spotify sluit zich daarmee aan bij een groeiende lijst van bedrijven over de hele wereld die toegang hebben tot de portefeuille met patenten die worden beheerd door Sisvel en gerelateerd zijn aan de Recommendation System Technology.

De overeenkomst tussen Spotify en Sisvel voorziet in een wereldwijde patentlicentie voor een portfolio van meer dan 350 patenten, inclusief internationale dekking met depots in verschillende landen.

"We hebben een wederzijdse overeenkomst gesloten die deze rechtszaak oplost, en verwelkomen Spotify aan boord als een van onze licentienemers", aldus Davide Felice Ferri, Managing Director van Sisvel.

Media Contact Sisvel Group
Giulia Dini