BOC Group erkend als een visionair in Gartner's Magic Quadrant 2019 voor Enterprise Architecture Tools

PARIJS--()--BOC Group, De toonaangevende fabrikant en internationale leverancier van IT-gebaseerde managementoplossingen en -services in de segmenten BPM, EA en GRC, heeft aangekondigd dat het erkend is als een Visionair in Gartner's nieuwste Magic Quadrant for Enterprise Architecture Tools, geƫvalueerd voor zijn EA-suite ADOIT.

Christoph Moser, ADOIT productmanager merkt het volgende op:
"We zijn er trots op te worden erkend en zijn van mening dat onze drievoudige positionering in het Magic Quadrant-rapport onze toewijding onderstreept om ons EA-aanbod te versterken en ons traject voort te zetten om als marktleider te worden erkend."

Moser vervolgt: "We zijn verheugd om onze missie voort te zetten en de grenzen van innovatie en Enterprise Architecture-ervaring verder te verleggen!"

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial