Denodo-platform nu beschikbaar op de Google Cloud Platform Marktplaats Realtime-gegevenslevering via gegevens virtualisatie

Biedt een oplossing voor gegevensbeheer op enterprise-schaal voor gegevensintegratie zonder replicatie

PALO ALTO, Californië--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, heeft vandaag de beschikbaarheid aangekondigd van het Denodo-platform via Google Cloud Platform (GCP) Marketplace, waardoor het voor organisaties gemakkelijker wordt om gegevens over te zetten naar Google Cloud om de cloud te versnellen, data-analyse en data lake-initiatieven. Als een aanbod op basis van een abonnementen biedt het Denodo-platform op GCP Marketplace een echte enterprise-schaal oplossing voor gegevensbeheer voor real-time gegevensintegratie zonder de kosten en complexiteit van traditionele gegevensreplicatie. Een gratis proefperiode van 14 dagen op GCP Marketplace is hier beschikbaar.

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com