VORAGO Technologies kondigt beschikbaarheid aan van door straling geharde, sterk geïntegreerde ARM® Cortex®-M4 microcontroller voor defensie en ruimtevaart

Sterk geïntegreerde, innovatieve en ruimtebesparende halfgeleidertechnologie die het ontwerpproces verkort, de betrouwbaarheid verbetert en de voetafdruk verkleint voor het ontwerp van bedrijfskritische systemen. Technologie die de vraag beantwoordt: “Wat als straling geen probleem was?”

AUSTIN, Texas--()--VORAGO Technologies (https://voragotech.com) heeft vandaag de bemonstering aangekondigd van de nieuwe, zeer geïntegreerde VA416X0 Radiation Hardened ARM® Cortex®-M4 Microcontroller (MCU) met en zonder geïntegreerd 256 KB Non-Volatile Memory (NVM), waarin het gepatenteerde bedrijf HARDSIL®-technologie is geïntegreerd.

AUSTIN, Texas– (BUSINESS WIRE) – VA416X0 biedt een ongeëvenaarde oplossing voor ontwerpen die een combinatie van hoogwaardige verwerking vereisen in combinatie met een ongekende reeks sterk geïntegreerde randapparatuur. Deze Microcontroller maakt deel uit van een bredere familie ARM® Cortex® Microcontrollers die geschikt zijn voor ruimtevaart- en verdedigingstoepassingen.

MEDIA CONTACT
VORAGO Technologies