B2Broker breidt liquiditeit uit met de introductie van 61 nieuwe Crypto CFD-paren

LIMASSOL, Cyprus--()--B2Broker, een leverancier van oplossingen voor de crypto- en deviezensector, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn Crypto CFD-liquiditeitsaanbod uitbreidt met de introductie van 61 nieuwe paren. B2Broker was de eerste liquiditeitsprovider die 39 Crypto CFD-paren met een hefboom van 1: 5 lanceerde en bevindt zich nu in de benijdenswaardige positie om in totaal 100 paren aan te bieden.

De 61 nieuwe Crypto CFD’s zullen een geheel nieuwe reeks paren toevoegen, inclusief alle belangrijke cryptocurrency, om de meeste verhandelbare nationale valuta te overtreffen; Amerikaanse dollar (USD), Euro (EUR), Japanse yen (JPY), Britse pond (GBP), Australische dollar (AUD), Canadese dollar (CAD), Nieuw-Zeelandse dollar (NZD) en Russische roebel (RUB). B2Broker biedt ook de meest verhandelbare crypto-kruisparen aan inclusief BTC / XRP en BTC / ETH. De nieuwe paren zullen een verbetering zijn van de bestaande oplossing van B2Broker en bevestigen de leidende positie van het bedrijf in deze markt.

Rosemary Barnes
Head of PR & Marketing