project44 opent kantoor in Parijs om de Europese expansie te versnellen

project44 Senior Vice President of EMEA, Renaud Houri, will oversee the new Paris office and further build on project44’s European momentum, leading the company’s expanded growth across the region (Photo: Business Wire)

CHICAGO & PARIJS--()--project44, de wereldleider in geavanceerde zichtbaarheid voor verladers en logistieke dienstverleners, heeft vandaag de opening aangekondigd van een nieuw Europees kantoor in Parijs, Frankrijk. Senior Vice President van EMEA, Renaud Houri, zal toezicht houden op het kantoor en verder voortbouwen op de Europese dynamiek van het project44 , waardoor de groei van het bedrijf in de hele regio zal toenemen.

Na de overname van GateHouse Logistics, Europa’s toonaangevende aanbieder van zichtbaarheid gevestigd in Denemarken, in december 2018, heeft project44 het grootste zichtbaarheidsnetwerk op de markt gebouwd dat dekking in meer dan 48 landen vertegenwoordigt, integraties met 600+ telematicaproviders en verbindingen met meer dan 8.5M voertuigen wereldwijd.

Ally Lynch
ally@project44.com