BearingPoint // Beyond kondigt aan dat zijn Infonova Digital Business Platform klaar is voor 5G

Dankzij nieuwe platformmogelijkheden kunnen Communication Service Providers op grote schaal geld verdienen met 5G-investeringen, waardoor nieuwe services en bedrijfsmodellen snel en gemakkelijk kunnen worden geïntroduceerd

AMSTERDAM--()--BearingPoint // Beyond heeft vandaag aangekondigd dat zijn Infonova Digital Business Platform klaar is voor het gebruik van 5G, waardoor Communication Service Providers (CSP’s) over de hele wereld in staat worden gesteld om nieuwe 5G-aanbiedingen snel en op grote schaal te creëren, mee te experimenteren en te gelde te maken. Het Infonova-platform is al geselecteerd door grote CSP’s, waaronder NTT Group en Tata Communications.

Terwijl 5G over de hele wereld wordt geïntroduceerd, ontstaan ​​er nieuwe mogelijkheden voor CSP’s en hun partners om nieuwe bedrijfsmodellen, use cases en applicaties te ontwikkelen die gebruikmaken van de snelle, lage latentie en altijd actieve mobiele connectiviteit van 5G. Onderzoek heeft echter aangetoond dat, om te slagen in de multi-triljoen dollar zakelijke dienstenmarkt, CSP’s slankere, wendbaardere operaties moeten uitvoeren die prioriteit geven aan experimenten, samenwerking, innovatie en een snelle time-to-market.

Press contact BearingPoint//Beyond
Michal Harris