AI Hardware Summit Europe lanceert in München, Duitsland op 10-11 maart 2020, het ecosysteemevenement voor AI-hardwareversnelling in Europa

Google, Microsoft, BMW, Continental Ag, Volvo’s Zenuity, Xilinx, Arm en BASF nemen samen met AI-pioniers deel aan de eerste AI Hardware Summit Europe in München, 10-11 maart 2020.

MÜNCHEN--()--Na drie succesvolle evenementen, waaronder twee uitverkochte shows in de VS, komt de AI Hardware Summit naar München, Duitsland. De AI Hardware Summit-serie bevatte eerder luminary keynotes van Dr. John L. Hennessey, voorzitter van Alphabet, Lip-Bu Tan, CEO van Cadence Systems en Naveen Rao, CVP & GM van Intel’s AIPG.

Op het evenement van maart zal een openingsspeech plaatsvinden van Olivier Temam, Hardware Engineer bij DeepMind, belast met de bouw van DeepMind’s hardware-infrastructuur voor Artificial General Intelligence, getiteld ‘Past Chip Childhood and System Teenage’: Waarom we een volwassener ecosysteem moeten bouwen.

Press Contact for AI Hardware Summit Europe:
Finola McMahon
Senior Marketing Manager
FM@kisacoresearch.com

Press Contact for AI Hardware Summit Europe:
Finola McMahon
Senior Marketing Manager